bakgrund och förklaring till vem mister P är

Jag är på massa opeppt humör. Känner lite för att falla ihop i en hög och skrika högt över allt och alla. Jag tycker att mister P kunde komma och rädda mig. Jag är hopplös. Vet inte hur länga jag har försökt att komma över honom. Hur många dagar, nätter månader och snart år som jag betsämmt mig för att jag inte tycker om honom. Lika väl tycker jag om honom och så fort jag betämmer mig för att komma över honom börjar han flirta som bara den. Det är hopplöst, trots att jag antar att han bara vill ha mig där för att veta att det alltdi finns någon som vill ha honom så faller jag för honom varje gång. Den här gången visar jag honom inte det i alla fall. Sitter och väntar på msn hela kvällen och väntar på att han ska logga in. Om han inte gör det blir min kväll förstörd, gör han det sitter jag och väntar på att han ska skriva till mig. Skriver han inte till mig är min kväll förstörd. Om han däremot skriver svarar jag kort och artigt för att han ska uppleva att jag inte är intresserad utan bara snackar med honom för att jag är artig. Sedan är min kväll förstörd för att jag dissar honom trots att jag egentligen bara tänker på honom. Jag är lyckad..

För några dagar sedan snackade vi och jag var övertydlig med att jag itne var intresserad. Han Ippfattade det men försökte bara smöra mer. Det hela avslutades med att han sa puss tre gånger och jag kram, en gång.. Det känns lite som att han fattade vinken. Har i alla fall inte fått det bevisat för han har inte varit inloggad på msn och han skickar bara sms någon gång då och då för att försäkra sig om att jag fortfarande tycker om honom typ. Sist hade jag raderat hans nummer och precis börjat komma över honom. Självklart skickade han ett sms då, helt oskyldigt. Efter det har han hört av sig varje dag typ tills för två veckor sedan då jag lämnade landet. Nu har han bara hört av sig några få gånger.. Jag känner bara att jag önskar att han kunde låta mig gå fri. Jag vill inte tycka om honom!

Nu ska jag sätta mig och måla en bild som jag kan använda i headern, gillar varken bilden på mig själv eller bilden på de tre stickande kvinnorna. får se vad det blir.

Kramar
retroFlickan

Kommentarer
Postat av: [E m m a J o s e p h i n a]

tack tack :)

Jag tror att det omvärlden som gör oss "feta" genom att peka ut M, L och XL som "Big Size" när vi egentligen är helt normalt byggda och alla andra är sjukt smala. Du får ha det så underbart!

kraam<3

2009-05-08 @ 19:03:51
URL: http://emmajosephina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0